E greu să găsești clienți ca marketer? Oprește planeta și citește postarea asta. Îți va salva mulți nervi (și face și mai mulți bănuți) ?
Context: urmează să lansăm un mastermind/program de coaching pentru cei care vor să lanseze sau crească corect o agenție de marketing online.
Ca orice creator de produs, am făcut puțină cercetare să vedem care sunt provocările reale ale oamenilor și dacă se pupă cu ce ne-am gândit noi.
Aceasta cu obținut clienții a fost printre cele mai frecvente, ceea ce m-a făcut să mă opresc în loc și să mă scarpin cu mâna dreaptă la urechea stângă.
Sunt mai multe multe motive, dar cel mai important e:
Eu zilnic sunt bombardat cu cereri de recomandări pentru oameni de marketing sau agenții.
Apăi, atunci, cum vine asta:
Sunt afaceri și antreprenori care caută marketeri.
Sunt marketeri care caută afaceri și antreprenori.
Dar nimeni nu găsește pe nimeni de care e mulțumit.
Dacă ești marketer și cauți clienți, ești norocos! Nu cred că a mai fost în istoria României atâta cerere pentru serviciile tale.
Însă probabil te împuști singur în picior pentru că încerci tot felul de tactici și strategii complicate pentru a-i atrage.
Poate faci Google Ads, Facebook Ads, încerci generare de lead-uri cu un ebook etc. Însă toate discuțiile care urmează sunt de foarte slabă calitate și nu duc la contracte semnate.
Sună cunoscut? 🙂
Uite o alternativă pe care i-am recomandat-o unuia dintre participanții la varianta Beta a programului la care lucrăm și care i-a umplut calendarul timp de 3-4 zile și i-a adus 3 clienți.
Cât a muncit la asta? Probabil 1 oră.
Buget? 0.
Tactica minune? O postare similară cu aceasta pe un grup de Facebook unde sunt și mulți antreprenori.
Știu că avem tendința să ne complicăm cu strategii și funnel-uri, dar în momentul de față nu cred că există tactică de a obține vânzări mai bună decât să fii atent la feed-ul tău și să ajuți oameni care au provocări din zona ta de expertiză.
E important să NU vinzi din prima – ajută omul să-și rezolve acea provocare. Vei vedea, invariabil, cel sau cea pe care ai ajutat-o te va întreba „Și, ce mai știi să faci? Cu ce mă poți ajuta?”.
Parcă altfel se desfășoară o discuție de vânzări când potențialul client vine spunându-ți că are nevoie de ajutor, nu ești tu cel care cerșește atenție, nu? 🙂
Urmărește-mă pentru mai multe sfaturi despre #marketing.