Am zis să fac lucrurile puțin diferit cu articolul ăsta, nu cumva să te obișnuiești cu modul în care scriu 😛
Așa că l-am scris invers, temporal vorbind.
Pe scurt, Webstock 2018 s-a terminat cu mine stând afară undeva pe la 12:34 noaptea, purtând doar o cămașă de in și discutând despre manipulare, Vodafone și invitând bucureșteni la Timișoara.
Aș fi mers mai îmbrăcat dacă cineva, nu spunem cine, s-ar fi gândit să menționeze că pub-ul în care urma să aibă loc petrecerea este micuț și de obicei lumea stă afară….
Dar știi ce? Nici măcar nu îmi era prea frig. Poate au contribuit și exercițiile fizice executate prin ridicarea repetată a paharului de vodkă la nivel bucal și a drumului până la bar pentru refill. Posibil, cred că nu vom ști niciodată…
Ca să ne întărim puțin înainte de party, am mers cu Teo Mateoc și am sacrificat un pui de la KFC, pentru zeii blogging-ului bineînțeles. Nu am mai mâncat de mult acolo deci sacrificiul a fost foarte bine primit din ce mi-am putut da seama.
Partea mai „oficială” s-a încheiat cu Webstock Awards, ceremonie care a premiat cele mai faine proiecte din ultimul an în online-ul din România.
M-am bucurat să văd că au fost premiate sau înscrise în concurs multe proiecte cu impact social. Ah și că am reîntâlnit proiecte care mi-au atras atenția de-a lungul anului.
Acesta e printre preferatele mele:
Cred că toți câștigătorii sunt publicați aici dacă ești curios.
Am plecat de la ceremonie cu un obiectiv: în maximum 2 ani să mă întorc de acolo cu un premiu.
Scriu asta aici pentru a mă ține responsabil.
În a doua parte a zilei, au fost câte trei sesiuni în paralel, fiecare abordând teme diferite. Asta a fost și cea mai „nașpa” parte a evenimentului: faptul că a trebuit să aleg între ele. Pe majoritatea speakerilor nu-i mai întâlnisem și eram curios ce au de spus.
Sesiunea preferată cred că a fost cea legată de influencer marketing, în primul rând pentru că au fost prezenți pe scenă atât branduri cât și influencerii cu care au lucrat și s-au prezentat studii de caz practice, nu doar teorii și opinii.
Ah și bineînțeles că am dat fuga și la sesiunea unde a vorbit Andreea Balaban pentru a le face puțină ciudă prietenelor care o urmăresc. Sunt un prieten bun, știu 😉
Și dacă mă știi mai bine vei înțelege de ce spun că mâncarea a fost al doilea cel mai bun lucru de la Webstock <3 Multă și delicioasă, iar deserturile… ay ay!
Sesiunea preferată a fost în schimb în prima parte a zilei, chiar prima sesiune a evenimentului.
În general nu sunt foarte entuziasmat să întâlnesc în carne și oase oamenii pe care îi apreciez de la distanță.
Îmi e frică și mă aștept ca foarte puțini dintre ei să se ridice și „live” la nivelul la care par de la distanță.
Ei bine, vinerea trecută am avut 2/2 care au reușit să se ridice, și chiar să depășească așteptările.
La prima sesiune unul dintre invitați a fost Andreea Esca. În ultimii ani am tot descoperit și alte proiecte în care este implicată pe lângă televiziune, de la revistă la proiecte caritabile etc. Personal o consider un fel de Oprah de România.
Indiferent unde îmi ieșea în față câte o noutate legată de ea, fie că era o știre sau un post pe Instagram, mereu o vedeam cu același zâmbet pe buze, aceeași eleganță și același profesionalism. Aparent și când ești în vacanță poți fi profi…
De aceea, eram foarte curios cum va fi și live.
Și nu numai că s-a ridicat la așteptări, dar le-a și întrecut. A fost vizibil acest lucru și din ropotul de aplauze care a urmat coborârii sale de pe scenă.
Ce-i drept, și Cristina Bazavan, cea care a intervievat-o, a făcut o treabă excelentă, folosindu-se de faptul că era familiară cu mult din background-ul Andreei pentru a-i adresa întrebări care nu au mai fost atinse în alte interviuri.
Toată prima sesiune a fost excelentă și s-a ridicat la denumirea de „Inspiration Stage”, cu alți vorbitori precum Vlad Voiculescu (fondatorul MagicHome și Rețeaua de Citostatice), Cornel Amariei (tânăr inventator care încearcă să finalizeze o pereche de ochelari de vedere pentru nevăzători) și Mihaela Noroc (fondatoare a proiectului The Atlas of Beauty).
Am plecat cu multe învățăminte de la Webstock, și direct de la speakeri, și preluate așa „printre rânduri”, poate revin cu ele într-un articol separat.
Momentan spun doar că dacă ești blogger, merită să mergi măcar la o ediție a Webstock, să înțelegi mai bine industria ^_^
Spor în toate să avem!