Timișoara se transformă pentru 3 zile în New York”.

Acesta e probabil primul text de marketing pe care l-am creat vreodată și care avea să-mi schimbe profund viața, cel puțin din punct de vedere profesional.

Eram anul 3, student la Relații Internaționale și Studii Europene și coordonam un proiect prin care tinerii puteau experimenta viața de diplomat.

Mai specific, în cazul proiectului nostru participanții jucau rolul unor delegați la ONU, care are sediul în New York, de unde și numele.

Afiș Banat Model United Nations 2013

Afiș Banat Model United Nations 2013

 

Ei bine, pe lângă coordonarea per ansamblu, am fost implicat și pe partea de promovare, unde am lucrat îndeaproape cu Doris, colega responsabilă de imagine și comunicare.

Nu mai știu dacă a fost în cadrul unei ședințe de brainstorming sau acasă, dar atunci au luat naștere cele 9 cuvinte de mai sus care mi-au îngrozit colegii de facultate, dar au fost și imboldul de care aveam nevoie pentru ca la finalul celor 3 ani de studii să mă îndrept spre marketing.

Îmi amintesc și acum, după ce am creat mesajul, l-am pus pe toate materialele: în toate postările de Facebook, pe afișe etc. Oriunde mergeau colegii de facultate, dădeau de el. Nu m-ar mira ca unii dintre ei să-mi fi dat unfollow. Dar erau parte din publicul țintă, ce să faci.

Câțiva dintre ei chiar au venit și mi-au zis „Băi, nu mai pot, când terminați cu Timișoara se transformă în New York?!

Sau când mă mai vedeau înainte de vreun curs mă întrebau „Ei, cum merge cu transformarea Timișoarei în New York?

Dar mesajul a prins. Și cu destul spam o parte dintre ei s-au și înscris la eveniment.

De fapt, aceea a fost cea mai reușită ediție a proiectului de până atunci și a rămas și de atunci încoace din punct de vedere al numărului de participanți.

După ce s-a terminat proiectul și se apropia susținerea licenței mi-am dat seama că nu vreau să rămân la master tot la Științe Politice pentru că mare parte din materie s-ar repeta.

Long story short, atunci mi-am amintit de povestea cu „Timișoara se transformă pentru 3 zile în New York” și cât de bine a prins mesajul și m-am gândit că „Hmm, poate m-aș descurca și pe partea de comunicare”.

Așa am ajuns să studiez marketingul la master, apoi să descopăr growth hacking-ul și uită-ne astăzi aici 🙂

Faptul că Timișoara s-a transformat pentru trei zile în New York mi-a schimbat evoluția profesională.

Ei bine, în curând, Timișoara se transformă din nou.

Nu în New York. Nici în Capitală Europeană a Culturii încă. Ci în Orașul Joburilor.

Asta pentru că 70 de companii și peste 3000 de joburi vor fi deschide la Angajatori de TOP în perioada 15-16 martie.

Angajatori de TOP Timisoara 2019

Ediția aceasta, a 14-a ca să fiu mai exact, va fi ca un „oraș în oraș” pentru cei care sunt în căutarea unui nou job, internship sau trainee management.

La standuri găsești oportunități din mai toate domeniile, de la IT&C sau Inginerie la Vânzări, Retail, Automotive, Finance & Banking, FMCG, Marketing & Comunicare*.

Legat de „obiectivele turistice”, pe lângă joburile despre care am vorbit, mai poți să treci pe la zeci de workshop-uri și conferințe de dezvoltare personală și profesională sau la cea de-a 10 ediție TechTalks Timișoara dacă ești pasionat de tech.

Ah și să nu uit, poți să primești feedback de la un expert legat de CV-ul tău.

Pe toate le găsești în zilele de 15-16 martie la Centrul Regional de Afaceri Timișoara (CRAFT).

Mi se menționează în cască să nu uit să spun că pentru a participa trebuie să obții în prealabil o „viză” de pe site-ul hipo.ro care te va ajuta și dacă vrei să aplici pentru un job acolo (primești un CV cu un barcode și ai aplicat direct la stand).

Părerea mea sinceră și necerută e să îți faci bine temele înainte să mergi, dacă vrei să fie cu adevărat util evenimentul.

Uită-te pe site, vezi ce companii participă și ce joburi sunt disponibile și mergi pregătit. Cumva norocul tinde să-i găsească mai mereu pe cei care se pregătesc.

Acestea fiind spuse, dacă ești în căutare de job, sau curios din fire, intră aici pe site și vezi mai multe detalii despre eveniment.

Ni vigiem acolo!

Toma

*SMARTERS nu va fi acolo cu un stand, dar vei avea șansa să-mi vezi chelia la un workshop de time management. 🙂

 

Ți-a plăcut articolul? Probabil le va plăcea și prietenilor tăi, dar nu putem ști dacă nu îl distribui, nu? 😛

Vrei să ținem legătura?

Vrei să ținem legătura?

Nu scriu prea des. De aceea, dacă vrei să știi ce mai e nou pe blog, cel mai ușor mod pentru a ține legătura este să te abonezi la newsletter. Scriu în general despre antreprenoriat, marketing și „life hacking”, așa cum îi spun eu.

Succes! Ne auzim pe email :)

Încă puțin.

Încă puțin.

Introdu adresa de email și te voi anunța când public un articol nou.

Wohoo! Ne auzim pe email :)

Pin It on Pinterest

Shares
Share This